Serviciul Public de Finanțe Locale a diversificat tipul de operațiuni disponibile pe platforma digitală a instituției
Comunicate de presă
Primăria Municipiului Ploiești informează comunitatea locală că Serviciul Public de Finanțe Locale a diversificat tipul de operațiuni disponibile pe platforma digitală a instituției.
Astfel, începând cu luna aprilie 2023, prin intermediul platformei digitale, contribuabilii ploieșteni beneficiază de următoarele servicii online:
Ø vizualizare situație patrimonială;
Ø vizualizare istoric plăți;
Ø efectuare plăți;
Ø solicitare și eliberare certificat fiscal;
Ø declarare și scoatere din evidență a mijloacelor de transport (în acest caz este necesară numai scanarea documentelor solicitate, fără completarea declarațiilor aferente, acestea făcându-se prin preluarea automată a datelor din Cartea de Identitate a Vehiculului);
Ø verificarea autenticității numărului din Registrul Electronic al Mijloacelor de Transport supuse Înmatriculării și Înregistrării;
Ø la cerere, comunicarea oricărui document existent în dosarul dumneavoastră fiscal.
Platforma digitală se accesează pe bază de utilizator și parolă, obținute în urma unei solicitări adresate Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești:
Ø prin scanarea codului QR, pe care îl găsiți atât pe site-ul www.spfl.ro, cât și pagina de Facebook aServiciului Public de Finanțe Locale Ploiești;
Ø prin accesarea linkului https://online.spfl.ro/plata/aspx/creare_cont.aspx;
Ø prin transmitere la adresa de email: informatica@spfl.ro .
DIRECȚIA COMUNICARE, RELAȚII PUBLICE ȘI SITUAȚII DE URGENȚĂ