Simplificăm procesul administrativ pentru cetățeni!
Comunicate de presă
Primăria Municipiului Ploiești face un pas important spre digitalizarea administrației locale și reducerea birocrației!
Începând de astăzi, municipalitatea ploieșteană va avea acces gratuit, în format digital, la extrasele de carte funciară pentru informare și extrasele din planul cadastral, prin intermediul platformei MyEterra, pusă la dispoziție de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI), în colaborare cu Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Prahova.
Platforma electronică va permite funcționarilor de specialitate ai primăriei să obțină, direct și rapid, informațiile necesare pentru procesarea cererilor administrative, fără a mai solicita cetățenilor depunerea acestor documente în format fizic.
Reducerea documentelor solicitate cetățenilor va simplifica considerabil procedurile interne - administrative, în special în cazurile ce implică verificarea situației juridice și cadastrale a imobilelor:
· obținerea autorizațiilor de construire,
· eliberarea certificatelor de urbanism,
· soluționarea altor cereri și avize legate de regimul juridic al imobilelor.
Primăria Municipiului Ploiești continuă demersurile pentru digitalizarea proceselor interne de lucru și de facilitare a accesului cetățenilor la servicii administrative moderne, transparente și eficiente.
DIRECȚIA COMUNICARE, RELAȚII PUBLICE ȘI SITUAȚII DE URGENȚĂ