👥 💶 Impozitele și taxele locale ce vor fi stabilite pentru anul 2025 vor fi dezbătute public!
Comunicate de presă
Dacă aveți propuneri sau sugestii pe acest subiect vă invităm să participați activ la dezbaterea publică organizată de municipalitate, joi, 05.12.2024, de la ora 14.00!
Te poți înscrie în vederea luării cuvântului în cadrul dezbaterii publice la adresa de e-mail: finantelocale@spfl.ro sau direct la sediul Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești din B-dul Independenței nr.16 (program: luni, marți, joi 8-16.30, miercuri 8-18.30 și vineri 08-14), până la data de 04.12.2024.
💬 🏙️ La dezbaterea publică sunt invitați să participe cetățenii municipiului Ploiești, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, organizații neguvernamentale, reprezentanți ai mass-media, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate.
Aceasta se va desfășura pe platforma ZOOM și va fi susținută de domnul Mihai Laurențiu Polițeanu - Primarul Municipiului Ploiești și de doamna Simona Dolniceanu - directorul Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești.
Accesul persoanelor înscrise să ia cuvântul în cadrul dezbaterii se poate realiza în ziua și la ora desfășurării dezbaterii accesând, cu cel mult 5 minute înainte de demararea acesteia, următorul link:
https://us06web.zoom.us/j/83918362758?pwd=1dtDJOJTFP9qAi4VAb3JdPHIT30Val.1
💬 Înscrierile la cuvânt vor dura maxim 10 minute și se vor referi exclusiv la proiectul de hotărâre.
‼️ Proiectul de hotărâre privind impozitele și taxele locale pentru anul 2025 poate fi consultat direct pe site-ul Primăriei Municipiului Ploiești, www.ploiesti.rolasecțiunea Consiliul Local – Transparență decizională şi pe site-ul www.spfl.ro.
Pentru informații suplimentare, te rugăm să ne suni direct la: 0344 801 051; 0344 801 052; 0344 801 053; fax:0244-546711, email: finantelocale@spfl.ro.
🤝🏻 Implică-te alături de noi să construim un Ploiești mai bun!
DIRECȚIA COMUNICARE, RELAȚII PUBLICE ȘI SITUAȚII DE URGENȚĂ